13 Januari 2010

pergi jua

Semalam 12.1.2009 pakwe ( atuk ) hubby aku meninggalkan kami. sedih juga rasanya..tapi aku tahan juga.ialah takan aku nak meraung pulak. lepas ni tak ada org lah nak mintak aku duit RM 2.00, senyum ngan aku , cium pipi aku...aduhhh tunggu aku datng...walaupun aku ni kira cucu menantu tapi dsebabkan aku ni ada dlm ketegori yg gila2 tu yg dia syg ngan aku...dulu belum sempat aku nak masuk umah dia dah senyum..pau aku RM 2.00 nak beli pencukur janggut katanya...hehehe. walaupun sebenarnya duit tu dia buat simpan je...ialah keperluan dia semua mak mentua aku sediakan...aku memang respect kt mak mentua aku ni, dia memang mempunyai kesabaran yg tinggi jaga bapak dia...ya ALLAH , ku berharap aku cukup kuat untuk menjaga dan menyayangi kedua ibu bapa aku kelak...AMin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan