21 April 2010

CERAMAH ...

Tadi aku pergi ceramah oleh Dr.Celemans dari SPRM. Memang best la ... dia bagi motivasi diri juga. Banyak juga ilmu yg dicurahkan. Alhamdulilah. Aku nak cuba terapkan ilmu yg dia bagi... Positif..Positif...Positif... kalau semuanya kita fikir positif, insyaallah kita akan menjadi manusia yg berjaya..kerana semuanya bermula dari akal fikiran kita...yap macam aku nak menyusukan aqil dulu..awal-awal lagi org sekeliling dh takutkan aku kata menyusukan anak ni sakit..lepas tu susah bila nak kerja so aku dah set kan maind aku yg aku nak bagi susu formula dan akhirnya dh tersurat aku tak dapat susukan aqil dgn susu ibu...aqil cuma dapat menyusu selama sebulan itu pun sikit..kesian dia. Sekarang aku dh nekad perkara ni tak akan berulang..insyaallah anak aku seterusnya akan aku bagi susu ibu dengan sebanyak yg boleh. biar dia puas..kerana tak ada susu yg lebih baik selain susu ibu.......

i can't do it

Tiada ulasan:

Catat Ulasan