25 Julai 2010

PAST TO PAST

salam... lepas biarkan lepas... mungkin tu ayat yg sesuai untuk aku pagi ni.. korang ingat tak aku pernah cite kan kisah masa aku kat slim river,kampung kurnia n bla..bla..bla.. tak lama aku lepas dok coretkan hati aku.. nak djadikan cite Allah s.w.t telah makburkan doa aku supaya aku dpt berjumpa ngan kawan-kawan lama ni... alhamdulilah...tapi sayang aku juga dah dapat pengajaran yg mereka ni semuanya hanya lah sejarah dalam hidup aku. ialah pada mulanya aku ingat bila aku jumpa mereka aku akan mesra spt dulu, tapi aku silap mereka bukan la kawan-kawan aku spt dulu. Mereka hanya 'kawan' sesama islam... yup aku akui mereka dulu pernah ada dalam hati aku tapi sekarang mereka hanya sekadar kenalan biasa... aku rindu kan saat dulu tapi ia takan mungkin berlaku krn masing-masing dah ada kehidupan sekarang..- tak pe lah walaupun aku bukan kawan baik korang lagi, mungkin juga korang dh tak ingat aku tapi aku hargai perkenalan kita dulu..korang tetap best...

: now..yg pasti kawan yg ada sekarang ni la tempat paling sesuai untuk aku bercerita krn mereka lebih memahami aku ... yaaaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan