18 Disember 2010

KEMENSAH @ ZOO NEGARA PART 1

Malam ni aku rasa nak menulis... now aku di tengah hutan ada famly day my hubby...tahun ni perjalanan tak jauh sangat..maybe ramai tak nak pi jauh kot...ialah bajet kureng atau malas masing2 ada alasan sendiri.. aku..em.. aku ikut je.. ialah salah satu aku suka ngan famly husbent aku ni ialah sifaat kekeluargaan yg ada... mereka ni rapat cam famly aku juga cuma mereka rajin berkumpul n famly aku tak berapa sangat ...ialH BUkN ramai sangat pun... ops dh terlebih pulak hehehe... mcm biasalah famly aku yg terakhir sampai kat sini...t.gh hari aku sampai. dengan perut yg kosong aku ngan anak aku terus pi mkn.. malu? letak ketepi janji perut aku kenyang hahahahha... hampeh kan aku ni...selesai mkn aku bersiap utk mandi...ukh... kalau famly yg ramai memang best tempat ni.. kawasan luaas juga..boleh la berbudak2 ni nak berlari... mlm ni kami buat BBQ.. eghh alhamdulillah ..kenyang perut.malam ni pun ada game.. tapi tak tahu lah apa dia .. nanti aku cite lagi ..ok...good night...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan