18 Oktober 2011

AKU NAK CERITA PASAL SOMEONE

Salam.. Alhamdulillah ..terima kasih dengan rezeki yg telah diberikan.... Amin... Hari ni aku nak cite sikit pasal someone... someone yg hadir dalam hidup aku. someone yg kehadirannya pernah membuatkan hati aku tak berapa berkenan..someone yg hidupnya belagak nak mampos... mungkin tak sesuai lah aku bercerita tapi tengah aku buat kerja .. tiba2x aku terlintas pasal someone ni. Aku tak lah nak menidakkan kebaikan dia, aku bukan lahh nak mengiyakan kelakuan dia .. tapi aku sekadar nak meluahkan apa yg terpendam.. dh lama cuma aku tak berani nak luahkan kerana tak nak mengeruhkan keadaan... Dia ni kadang2x ok tapi kadang2x tak ok. Sikap dia yg aku rasa cukup belagak ni semakin terselah semenjak dia dapat kerja. berterus terang aku cakap yh aku CUKUP TAK SELESA bila dia ada bersama2x ngan aku . Sikap dia acuh tak acuh membuat kan aku rasa dia ni memang jenis belagak nak m****s.. Elo... aku tahu lah ko ni bekerja tapi tak bermakna ko leh bersikap kureng ngan org lebih tua dari ko.. jgn nak belagak sangat kerana apa yg kita ada di dunia ni tak selalu nya kekal.. aku memang respeak lah kat ko sebab ko bab agama memang first clas tapi sikap ko yg sombong n belagak tu takk kan kemana lah....... SERIUS AKU CAKAP.. YG AKU TAK SUKA SIKAP KO YG BELAGAK TU.. kalau ko ada sekali dlm satu majlis aku rasa nak angkat kaki je blah.. tapi sebab mengenangkan org tua tu aku tahan je perasaan ni...Aku cuma ada rasa respek kat pasangan ko aje.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan