12 April 2012

DEMAM YG TAK KEBAH

Salam .... malam ni baru lah larat sikit nak ngadap laptop ni. Rindunye ngan Blog aku, rindunye ngan FB aku, Rindunya nak wat perkara yg aku selalu wat hehehhe. Ohhhh dah lama tak demam yg teruk tahap gaban n finally aku demam minggu ni... AKU KENA DEMAM URAT? korang tahu tahu apa demam urat? sebenarnya aku pun tak tahu sangat.. bila org tua kata aku ni kena demam urat aku pun cakap lah aku demam urat heheh... sebenarnya aku ni BENTAN. Ialah masa aku dlm pantang rasanya hari ke 36 kot aku terkena tempias hujan... tak lah banyak ada lah dalam 5-6 titik ( poyo kan hehhe ) ... lepas kena tu terus aku rasa badan sejuk2x. n tiba badan aku menggigil. Urat2x badan ni rasa bisa cam kena cucuk ngan jarum... tu cerita 4 thn dulu... ingatkan habis lah kat situ tapi tidak. Lepas kegadian tu sehingga sekarang aku tak boleh kena hujan .. lepas kena hujan nasib tak baik aku demam. tapi rasanya kali ni paling teruk kot... tak larat nak bangun .. satu badan sakit2x n kepala rasa mau pecah.. tapi tu cite semalam. hehehe. lepas je aku berurut rasa lega sikit. Demam je tak kebah2x. Doktor kata aku tekanan darah rendah.. ukhh macam2x lah doktor ni... kalau 4 hari tak elok juga datang ambil darah... takut denggi... Esok nak keje... banyak keje yg tertangguh kat opis tu ...uwaaaaaaaaaaa

p/s : nasihat org tua dengar.... BERPANTANG LAH DENGAN SEBAIK MUNGKIN... heheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan