14 Jun 2012

NAMPAK LEBIH SOPAN DAN MANIS TAK?

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Wah korang perasan tak .. entry zura dan hari ni ada perubahan sikit? emm tak perasan ke? tak pe lahh zura bagi tahu.. SAYA RASA LEBIH SOPAN JIKA SAYA MEMBAHASAKAN DIRI SAYA SEBAGAI ZURA..BUKAN AKU... hehehehe ialah sebenarnya zura ni kira wanita yg brutal juga.. bahasa diri 'aku' tu rasanya biasa je.. tapi sejak akhir-akhir ni rasa nak rasa lebih sopan.. :p .. Nama zura lebih ok lahh dari nama lain.. tapi TOLONG jangan panggil saya AZURA ... sebab? ukhh zura pun tak tahu kenapa.. rasa cam formal sangat.. kalau panggil zue pun ok.. tapi hanya org tertentu sahaja yang panggil nama tu.. rasanya nama zue tu my ex- penang yg panggil.. ukhh .. tapi lepas tu zura terus bahasakan diri ngan nama zue.. termasuklah masa berkawan dgn En.Suami ku huhukkkk.. sehingga sekaraang.. ada masa dia akan panggil zue budak ngok ngekkk heheheh ....what ever pun azura ke..zura.. ke... zue ke... yang penting saya tetap org yg sama kan :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan