22 Februari 2014

SELAMAT BERSARA N SALAM PERPISAHAN

Alhamdulillah.... selesai tugas aku yg utama bln feb ni...tinggal beberapa perkara je lagi...aku telah diamanahkan utk membuat persiapan majlis kak cha n CC ....krn mereka akan bersara... tetapi memandangkan ada pegawai aku yg akan bertukar n pi kursus jpa .....maka big bos kata kita calebrate sekali.... so tak kisah lah... janji semuanya berpuas hati... maaflah jika ada kekurangan dari pihak saya... dan yg pasti... TERIMA KASIH TA TERHINGGA KPD KWN2X AKU YG BANYAK MEMBANTU... kalau korang tak tolong tak berjaya juga majlis.ni....n tq bos bg kepercayaan dkt saya ..... Ada beberapa perkara yg aku nak setel knln feb ni.... go zura..u can't do it

TEMPAT  : SKY VIEW PUTRAJAYA
MASA       : 12.40pm
TARIKH    : 21 FEB 2014
~# mkn secara buffet....

Kusyuk  dgr sedikit taklimat dr bos....kira amanat terakhir utk mereka dirai...
Menunggu kak cha....antara org yg dirai tak sampai lagi....m
Gambar kenangan dpn pintu sky view bersama mama kami CC Fauziah
Jgn tertipu dgn makanan atas meja tu... tadi banyak ...masa ni dah slow sebab perut penuh hehehehe.....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan