29 Ogos 2015

SALAM PERPISAHAN MENGEJUT

Hari ni aku lapor diri  - 12.8.2015

Aku diarahkan pi ke salah satu bandar kinara. Ya Allah .. aku mula cuak ni.. mcm mana aku nak nak pi, aku tak tahu jln . Mungkin jalam jem lagi.. ukh semua bermain dalam otak aku. Kalau aku tolak rugi rasanya.. Tak pe lah kan ..mungkin ada hikmah semua ni. 

Melapor di tempat baru suasana baru cukup membuat aku rasa takut, teruja dan sedih. Pandangan pertama aku cukup mengerunkan. Mampu ke aku buat semua ni. Boleh ke menerima aku seadaanya. Tahu ke aku nak buat keje keje ni.. mcm2x bermain dalam otak aku .. permohonan aku mintak tangguh 2 minggu tidak diluluskan. Bos baru kata ' i perlu kan u disini' .. aikk dia ni .. keje aku banyak kot kat tempat lama. Aku dapat surat ni mengejut .. dah lama kena lapor diri 10.8.2015 tapi surat sampai 11.8.2015 .. 14.8.2015 dah kena masuk keje kat tempat baru... masalah besar weii .. 

suka tak suka aku dah buat pilihan . aku tak boleh pandang ke belakang. Aku kenaa terus kehadapan. Biarlah apa pun halangan insyaallah aku akan tempuh .. kalau bukan sekarang bila lagi kan.. One day aku akn pergi juga..

Tinggal 2 hari je lagi aku nak habiskan sisa sisa bersama teman2x lama aku .. aku tak harapkan ganjaran besar cuma aku harapkan korang jgn lupakan aku .. syg korang ketat ketat .. 

last day aku di BT


Tiada ulasan:

Catat Ulasan