02 Disember 2015

Burger ketam Mee udang BNO

Minggu ni aku ngan en.suami pi mkn mkn.. hari jumaat kami pi cari burger ketam.. emm tak lah gah mana tapi aku suka gila burger bakar dia...sedap sgt daging dia. Jujur lah aku ckp daging dia tak rasa mcm burger bakar yg pernah aku cuba ..hancus...dr dia start bukak lori org tak putus2x dtg.. sampai lah roti dia habis.. memang mambles.... burge bakar di rm8  ... kalau buger ketam rm12...Burger bakar n burge ketam ni aku beli dekat Taman Medan. Brother ni bukak lori puteh tuu.. org panggil Nizam Burge... pi lah rasa burge bakar dia yang mamblessss tuu


30.11.2015

En.suami kata nak mkn mee udang.. aku dh bygkn dia ajak pi sabak bernam.. ikutkn hati memang malas.. tapi kang tak ikut kang kesian pulakk... ialahh ikutkan jelahh ... lalu je kuala selangor singgah pantai remis.. beli siput ... ukhhh besar ..musim dia lah tu.. lepas tu terus naik sabak bernam..en.suami ambil mee udang, aku ambil nasi goreng udang dan ambil kerang bakar.. org mcm aku bkn penggemar mee udang ni aku rasa mcm biasa je.. sedap lagi nasi goreng udang .. kerang bakar pun emm .. sebab kering sgt kot ( nk basah mintak kerang rebus zura weii )..  lepas makn tu .. nyinggah beli kerepek pulak.... mlm tu berhenti dkt jeram singgah mkn seafood... memang hari ni mkn2x sedunia... sambil dating sambil mkn.. badann gemukkk bisingggg hahahhaha



#alhamdulillah
#3zstory

2 ulasan:

  1. nanti leh cuba.. macam biasa je .. burger tu dia taruk ketam .. heheh

    BalasPadam