16 April 2016

CMRCAP -KRONOLOGI

Kronologi

Biar beribu kali ko ungkap, biar seribu orang nasihat, aku tetap nekad, tinggalkn semua ini tinggalkan kau itu adalah pilihan terbaik. Bertahun ku cuba membaiki hubungan ini , aku sanggup jadi hamba dia, meletakkan diri ku hanya dibawah kakimu, meninggalkan kerjaya hanya menggejar cintamu yang bodoh itu. Aku ingatkan pengorbanan aku dia akan hargai dan cinta yg aku agungkan berkekalan tapi sayang ialah siapa aku hendak menindakan kuasa Ilahi. Semuanya sudah tertulis. Mungkin aku bukan isteri yang sempurna di mata dia sehingga dia sanggup menjual cinta dan kasih sayang aku. Sakitnya masih terasa. Lukanya masih pedih. Semuanya masih jelas. Jenap usia perkahwinan kami 5 tahun. Semuanya menjadi sejarah hitam dalam hidup aku.

'CINTA MANUSIA ADALAH RACUN CINTA ALLAH ADALAH PENAWAR'
Sambung BAB 1

NUKILAN & HAK MILIK: ZT@CEKODOK GEBU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan