18 Mei 2017

TAMAN SAUJANA HIJAU PUTRAJAYA





Haa Next entry yg berada draf akak ok..Cite sebelum puasa hari tu akak dengan my bambam berJoging di Taman Saujana Hijau Putrajaya. Jangan tak percaya ok selama Taman Saujana Hijau itu diwujudkan ini lah pertama kali akak pi sana. Selalu dengar je orang duk cite tapi kali ni kita melangkah dengan gayanya pi sana( banyak kali sesat cari tempat ni). Taman Sauajan Hijau ni dekat presint 11. Aku lalu lah presint 11 sehingga penghujung presint 11 tapi aku masih tak jumpa. Ukhh disebabkan hati ni melonjak2x gedik nak pi juga akak gagahkan diri juga cari tempat ni. Akhirnya jumpa juga. Rupanya tak susah pun. Tredmark Taman Saujana Hijau ni betul-betul sebelah Balai Polis Presint 11 je ok. Sebelah jee. First Time sampai sini memang tak kecewakan. Tempat dia memang cantik sangat. Rasa tenang je melihat kehijauan disini. Tak sia2x aku aku selaku org putrajaya sesat cari tempat ni. Memang Puas hati sangat. Kalau rasa nak ambil kawin weding pun cantik, ambil gambar family pun cantik, nak naik basikal pun best, nak beristirehat pun seronok .. pendek kata tempat ni best lah. Kalau 10 markah tu aku bagi 8 dan yang kurang tu sebab dah nak magrib tu nyamuk BANYKKKKK










Tiada ulasan:

Catat Ulasan