05 Mei 2011

TERUBAT KERINDUAN

salam... weii korang ingat tak entry aku dulu pasal kawan2x aku di slim river.. akhirnya Facebook telah menyaatukan kami ballik. Cuma antara mereka kenal aku atau aku kenal mereka tak penting krn yg pasti mereka semua pernah aku berkawan... Alhamdulillah akhir Ramadhan adalah org pertama yg aku jumpa..mungkin sebab aku teringin sangat nak jumpa dia.. lepas tu, aku jumpa salwarna,anis,saiful,fadly,win,tun,sazy,salbiah,hasrol n dll. Yang pasti aku dah JUmpa NOLI...pehhh dia memang dh banyak berubah... gaya je lah.. tapi aku rasa dia masih brutal cam dulu heheh... terlepas rindu aku dkt noli..walau pun kami tak dpt jumpa face to face dh memadai dgr suara...
ops... ari tu aku ada cite aku tertangkap syok kat sorang mamat ni. akhirnya pada bln 4 genap setahun aku jumpa dia...dlm FB lah..itu pun secara kebetulan... hope jgn la sape2x jumpa blog aku ni.. kalau tak malu beb.. terpecah rahsia hahahha... walau apa apa pun itu semua hanyalah ZAMAN KANAK-KANAK... yg reality nye aku dh ada ZULKEFLY N AQIL 2 insan yg aku saayang di dunia dan akhirat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan