22 Februari 2013

BILA EMOSI MENGUASAI AKAL

Ukhh bila emosi menguasai akal , memang sakit kah.. sakit yg teramat sakit lah. Sakit bg mereka yg melontarkan emosi dan maybe lebih sakit mereka yg menjadi mangsa emosi. Ia .. yg baca ni pun mungkin emosi  sebab pening kepala dok nak baca ni ...

Emosi aku tak stabil lahh..maybe harmon aku pun tak beroperasi dengan baik kot.. tu yg asyik moody je.. ialah macam mana tak moody kalau perangai masing menyakitkan hati. A kata B , B kata A .. dan akhirnya aku yg menjadi mangsa. Sedangkan sebenarnya sama sahaja aku tengok. Belajar lah jgn hidup berkira sangat , yg untung bukan org lain korang juga.. ni semua nak letak atas kepala aku agak-agak lah.

6 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam