09 November 2010

Aku DALAM KESEDIHAN YG TERLAMPAU

Aku tertanya dgn diri sendiri.. apa yang terjadi,apa yg tak kena, apa salah kami..dan mcm2 lagi yg aku dok fikirkan... tolong la dia masih budakk..dia terlalu mentah untuk dimarahi,dia terlalu muda untuk disakiti.. ingat senangke hendak melahirkannya... setiap kali 'dia' dimarahi aku tersentap ...seolah aku gagal mengajar dia menjadi ;seseorg'... kenapa perlu mengharapkan dia menjadi 'seseorg' sedangkan dia baru berusia 2 thn ++ .... TOLONGLAH.... dan sejak 2 menjak ni aku tengok dia spt serba tak kena.. sikit-sikit nak marah....sikit-sikit nak melenting...itu tak kena..ini tak kena..lepas tu berkira tenaga... isk.isk..isk.. kenapa boleh jadi mcm ni... kalau ia pun ada masalah jgn la terbawa-bawa... tak sedar ke kami cukup terasa dgn sikap kamuuu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan