09 November 2010

TADI KESEDIHAN N NOW GEMBIRA TELAMPAU

....Tadi aku memang sedih sangat, entah kenapa aku perlu menagis.. aku call hubby aku,dimulakan dgn salam ..apa lagi terus menagis teresak-esak.. aku takk tahu kenapa aku sensetif sangat. Bila aku ada kat opis ni hari ini aku dpt rasakan perasaan lain daripada lain.. sampai aku fikirkan sudah masa untuk aku berunddur dari opis ni.. aku perlukan kawan-kawan n suasana yg baru. Mungkin itu lebih baik spt di tempat keje lama. Mungkin kekanan kerja yang semakin merumitkan, suasana sekeliling yg buat aku terasa, membuat kan aku rasa RIMAS.


TAPi semua perasaan itu berubah... Sedih tukar Gumbira hahaah... tadi ramadhan call aku, dia kata kawan baik aku ada coment kat FB aku..rupa2nye pencarian aku akhirnya hampir mencapai matlamat..aku jumpa NOLI...hahah best siot. tapi aku tak nak la gembira tahap gaban sebab aku tak tahu sikap dia sekarang cam mana... adakah dia juga mcm kawan2 lama aku yg lain... kami dh tak semesra dulu.. heheh smlm aku baru borak ngan salwarna pasal noli,fizah,yan, jamal,osman n beberapa org lagi... petang nanti baru leh bukak FB.. sebab sekarang ada keje.. ALLAHDULILLAH...terima kasih YA ALLAH KRN TELAH TUNAIKAN SALAH SATU HAJAT HAMBAMU YG LEMAH INI...AMIN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan