05 November 2010

JLN-JLN DI PORT DIKSON

29.5.2010

JAM 7.30 MLM kami sampai di rumah peranginan TNB... rumah tu disponser 0leh angah aku.. semua ada kecuali AYAH,ABG,N KAK.ANI. mungkin mereka ada kerja kot.. tak pelah.. kita bukan boleh paksa-paksa org kan. Memang la terkilan sikit tapi nak buat macam mana, mereka tak boleh pi. Tapi tak apa lah.. yang ada ni pun kira dh meriah. RUmah TNB ni memang cantik.. besar.. famly ramai pun boleh masuk. Lepas je sesi makan kami terus tido... tapi aku.. uwaaaaaaaaaa TAK BOLEH TIDO.. Mcm-mcm aku fikir.. diorg ni pun satu dah tahu aku ni penakut bolehla bg tahu aku umah ni ada MOMOK.. uwaaa tak suka.. jam 11.30 mlm diorg semua dh tido termasuk la hubby aku. Memandangkan aqil belum tido aku ajak la dia teman kan aku..Setiap kali aku nak lelapkan mata macam-macam terbayang.. habis semua doa aku baca, tinggal doa mkn je tak baca heheh. Aqil pun asyik takutkan aku je.. dia buat muka terkejut la, lpas tu ckp ada hantu la.. isk budak ni.. akhirnya 4.30 pg aqil tido n jam 5.30 pg aku baru dapat lelapkan mata zzzzzzzz

30.10.2010

Uwaaaaaaaaaa TAK CUKUP tido.... jam 8.00 pg aqil dh kejut... nak mandi kolam katanya.... iskkk. akhirnya dgn mata berat aku bangun la. Pagi tu sebelum mandi aku pi Pekan PD ngan hubby aku, beli pelampung. Beli untuk anak buah .. melayang RM70.00 , tapi tak pe la janji diorg syok. mandi manda.. akhirnya telah mumbuat kulit kami jadi gelap.... 2.30 aku blik umah.. rehat jap. 6.00 ptg keluar balik kali ni pi laut... tak mandi pun cuma standby tuk BBQ...
8.00 mlm baru la boleh bakar2 mkn ... jenuh juga nak idupkkan api... isk... akhirnya 11.00 mlm selesai operasi BBQ.

31.10.2010

Hari nk balik dahhhh. Memanng best la... lain kali kita buat lagi... TQ V.MUCH KAT ANGAH KERANA BUAT RANCANGAN NI N SPONSER UMAH,TQVM ALANG( 1 FAMLY) N ADIK (1 FAMLY) SEBAB BG SAPORT KAT FAMLY KITA,TQVM KAT MAK KRN JOIN JUGA WALAUPUN PADA SAAT2X AKHIR DIA TAK NAK PI ADA MENGAJI ..SYG NAK TINGGALKAN CLASS, N TQVM KAT MY EN.ZULKEFLY KRN SAPORT MY FAMLY N KELUARKAN DUIT BELANJA... I LOVE U ALL SO MUCH.. HOPE LEPAS NI ada lagi pehimpunan keluarga ni.. lepas ni kita buat lagi besar..ajak famly lain.. INSYAALLAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan