04 Ogos 2011

LELAKI + WANITA

Salam.. hari ni aku nak menulis perkara yg agak pedih telinga n hati manusia bergelar lelaki yg membaca tulisan aku ni... aku tak tuju dkt sesiapa cuma aku ingin meluahkan apa yg aku rasa n apa yg aku lihat.. MAAF KALAU ADA YANG TERASA...

KISAH 1

Si suami seorg yg terlalu tinggi egonya.. hidup tak pernah nak rasa susah.. mungkin bagi dirinya ia dh terlalu bagus. Si suami berhenti kerja.. rasanya dh hampir 3 thn si suami tak bekerja.. kalau kerja pun setakat kerja main2x. Si isteri seorg yg sabar sanggup bersabar dan terus bersabar.. setelah tidak tahan dengan kesusahan yg terlampau akhirnya si isteri carI kerja dan menyara lah ia suaminya dan anak nya yg seramai 4 org... YG SI Suami seorg kaki perempuan tidak pernah bersyukur dgn apa yg dia ada.. dh lah bini sara hidup dia..boleh pulak dia pergi menggatal dgn betina lain....Ya ALLAhhh dahh lahh ko tak bg nafkah zahir b batin kat isteri ko..boleh pulak ko curang hukk dasar Jantan tak sedar diri ... ADAKAH HIDUP KO NAK MENYUSAHKAN KAUM HAWA JE...



KES 2

si suami nak pergi cari brg katanya... tiba2 dkt 4 bln tak balik rumah.. si isteri terus menunggu dan terus menunggu... opss nanti aku sambung balik... mr zul nak keluar mkn lahh hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan