03 Ogos 2011

MOREH DI MASJID BESI

Salammm .. aku rasa ada 2 cerita aku nak dok tulis ni.. first story... biarlah yg gumbira.. semalam aku ,mr zul n aqil pi berbuka dkt masjid besi..saje ubah angin. Sebenarnya aku pun dah lama tak pi terawih n pi masjid. semenjak aqil lahir ni.. aku banyak habiskan masa dkt umah je. smlm masa pi masjid tiba2x memory aku dtg kembali. yap aku rindukan masa zaman dkt slim river dulu... rumah dkt masjid. Masuk je waktu ramai2x turun pi sembahyang.. lepas magrib beratur lahh makan morehhh... heheh best gila.. memory tak akan aku lupa. banyak sangat kenagan aku kat masjid tu.. masa aku kecik dulu.. mak aku sewa dkt rumah wakah.. bln2x RM60... jiran sebelah rumah aku ialah keluarga Pakcik nordin n Makcik yan.. aku kamcing ngan anak dia ... emm ramai juga yg duduk dkt kawasan tu.. bila waktu petang kami main ronders.... tak pun main getahhh.. tak lama lepas tu.. dtg budak baru.. anak ustaz.. kami pangil dia FI..heheh dia suka sangat menyanyi.. emm ada jiji...juga.. iskk ok lahh aku nak cite pasal hal lain pulakkk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan