08 Ogos 2011

PJJ - OUM

salam.. sepatutnya story ni nak cite semalam tapi disebab kan kekanan masa tak jadi... n bila nak nulis pagi tadi pun tak jadi sebab ada perkara2x tak best berlaku.. ialah monday blues.. tapi semuanya dh terkawal.. sebab dia mintak maaf ngan aku.. ialah katanya dia ada masalahhh... ukhh Kak long lain kali sebesar mana pun masalah tu cuba belajar cooll.....

semalam aku pi opis di temani aqil.. cian dia .. selalunya mr.hubby aku jaga tapi kebetulan dia pun ada hal terpaksa lah aku bawa aqil heheh


Ini lahh nasib bila ibu dh bekerja.. cian anak ibu... ukhhukh


ni lahh rupa meja aku.. ni dh kira kemas lahh dari biasa hehehhe


antara permohonan cikgu2x yg perlu aku selesaikan hingga 19.8.2011



ni kak lina.. staff baru masukk.. hehe tengok lahh meja dia.. TQ kak lina sebab tolong saya :p


First time aqil ngigau.. dia ambil air.. lepas tu sambung tido heheheh











Tiada ulasan:

Catat Ulasan