31 Disember 2011

AZAM 2012

Semoga tahun 2012 ini mendatangkan sinar kebahagian pada aku n famly. Spt org lain aku pun ada keinginan 2012 ni...meh cheak apa yg aku ingin 2012 ni..


SOLEHA

Aku nak jadi wanita soleha... Sebagai isteri yang setia dan taat Disisi SUAMIku , Ibu yang pandai dan penyayang di samping anak-anakku, Seorang anak yang menurut kata di samping kedua ibu bapa ku, sebagai adik dan kakak yang mengambil berat di samping adik beradik ku, kawan2x yang baik di samping kawan2x ku, Makcik yang perihatin disamping anak2x saudara ku.....dan yang pasti SEBAGAI HAMBAMU YANG TAAT KEPADA MU YA ALLAH....


KURUS

Memang la nak kurus.. tapi tak lahh kurus macam ni .. buruk na rupanya... laki aku pun tak lalu nak negok.. hahhahaahah.....


KAMERA

Benda ni dah lama aku nak beli tapi sehingga kini tak dipersetujui MR.zul.. ukhhh tak suka :(


DUIT

Semoga Rezeki aku bertambah banyak.. semoga duit bertambah banyak.. ukhhh mcam la sekarang ni banyak duit.... hahahahahha



ANAK

ukhh... Harap tahun ni ada lahh rezeki aku tambah zuriat ...u.p kepada mereka yang selalu bertanya... AKU BUKAN TAK NAK TAMBAH ANAK LAGI ... CUMA REZEKI YG TAK ADA... KALAU DIIKUTKAN HATI MEMANG AKU TERINGIN SANGAT TAPI APA KAH DAYA.. MUNGKIN ADA SEBAB KENAPA AKU MASIH BELUM ADA REZEKI LAGI... JADI JGN LAH KORANG KATA AKU SENGAJA TAK NAK ANAK... SEDIH TAU


HANDPHONE

Disebabkan handphone aku hilang..maka aku maukkan dalam senarai azam untuk dapatkan yang baru.. :p


RUMAH
1.
Ni hanya contoh... ttak ada lah nak sampai besar mcam ni...kang tak pasal2x BPR dtg ukhh.. tapi kalau ada rezeki terpijak ... YA ALLAHH.. BERTAPA AKU BERSYUKUR ... AMIN..


P/S : MAAF YE KALAU ADA GAMBAR RAKAN YANG TAK DI INGINI... AKU SEKADAR COPY N PASTE SAHAJA... TAK ADA NIAT BURUK PUN.... PINJAM YE PIC KORANG ... TQ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan