28 Disember 2011

MACAM-MACAM CERITA

assalamualaikum.. emm lama nye tak menulis kisah merapu meraban aku ni kan? Masa tu ada tapi kemalasan mengatasi kerajinan ..so aku wat dek je lah. Cite banyak nak di ceritakan. Pasal Famly day sebelah en.hubby aku kat Kuala Selangor.. aku wat operation gigi.. besday Mr.hubby aku, cite aku gi kenduri kahwin kat slim river.. jumpa kawan lama SALWANA, RAMADHAN DAN EPOY.. Tak sangka jumpa diorg. Hari tu pi kenduri kahwin hasrol dkt klang. Lepas kenduri terus pi Klumpang.. dok mandi manda ngan separuh famly mr.hubby... dan cite last sekali ialah Hand Phone aku pun telah aku sedekahkan dekat sana .. ( kira2x dah hilang lahh ) hehhe.. cian aku aku kan... aku rasa nak cite semuanya tapi tak tahu mana satu yang nak cite. Lastly mesti aku malas nak tulis apa2x pun hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan