19 Mac 2012

MAKAN2X - COFFE VILAGE

Salam ... u all .. hari ni aku nak cite sikit lahh pasal dinner aku semalam dkt Coffee Village ( dinner ke kalau mkn kul 10.30 mlm? heheh ) . Tempat mkn tu tepi jalan je. Jalan nak ke Desa Pinggiran Putra. Memang banyak lah kedai makan kat situ. View dia aku leh la bg 3 / 5 lahh. Rata2x kedai makan kt situ diorg ada kolam pancing sekali.. Kalau yg nak lepak2x minum leh lahh pi sini. sebab ada pentas karoke lagi hukk hukk .. 

Aqil layan speegeti  .. tk habis pun dia makan
Order dari aku - Fish n chips RM13++
***   Kecik je.. tapi nasib sos dia sedap juga
Menu


NI order dari en.suamiku - STEK RM13 ++ ( ingat  lupa harga dia )
** Daging dia punya lah liat..n kecik
Order dari Aqil - Speegeti Beef - RM 6 ...OK lahh
Air Moca dan tembikai - Satu pahit .. satu tawar
Moca - RM 3++ / Tembikai - x ingat  heheh
View cantik tapi bg aku makan dia hancur... rasanya
tak mungkin aku dtg sini lagi kot dlm masa terdekat ni
 p/s : keseluruhan . aku bagi 2 / 5 lah restoran ni... sebab makanan dia failed  lahh  bagi aku... aku cuma rasa westen food je.. tak tahu lah kalau tomyam dia sedap tahap gaban heheheh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan