17 September 2012

SIAPA YG BERSALAHH

Ukss ni masa duk ubah tamplet dok layan TV. Layan lahh satu drama melayu ni .. mula2x aku  buat andaian yang wife ni seorang yg ego, lepas tu pentingkan kerja sampai famly pun terabai...Suami dia biarkan je.. so di pendek kan cite si suami ni terserempak lah ngan sorang girl ni . Disitu bermulalah detik si suami menjadikan alasan kesibukan isteri punca dia berpaling tadah. Bila duk gaduh2x.. si isteri dan suami ni mulalah ungkit mengukit satu sama lain. Akhirnya si isteri dengan ego blah je macam tu dan si suami tak nak mengaku salah .. pi mengejar cinta baru.. So siapa yg NAK DISALAHKAN SEKARANG?  Si isteri yg tak sedar perbuatan dan sikap dia membuat kan si suami rasa sunyi dan terasing atauu sikap si suami yang tak nak terima kekalahan hidup dia dan mula mencari CINTA baru?  Gila kan.. dahh lah pukul 2.30 pagi .. kalau di layan citer ni mau nye tersentuh jiwa aku.. heheh.. baik tak payah layan lahh... kang tak pasal2x aku yg teremosi lebih ni.. dah lahh jiwa aku sejak 2 menjak ni kacau bilau... ukhh .. apa 2x pun .. bagi aku sehebat mana pun seorang perempuan tu ..bila dah ada suami dia  harus buang ego dia.. walaupun tak banyak.. kerana SYURGA berada dibwh tapak suami dan Sebagai seorang SUAMI .. jgn lah cepat melatahh belajar hidup supaya menjadi lebih dewasa.. Masalah sikit melatah je lebih  :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan