20 November 2012

CONTEST I LOVE MY PARENTS

Contest.. mana tahu ada rezeki kan... jom lahh sape nak join..ukh sape yang tak sayang mak n ayah kan.. aku tak nak jadi anak seperti si tanggang .. lupa daratan .. tapi aku nak jadi cam bawang putih (kalau tak salah bawang lahh heheh ) setia dengan mak dia walaupun mak dia dah jadi ikann... ukhh apa dah aku merapu ni..oleh itu di pendek kan cite. kalau korang berminat korang TEKAN SINI tengok syarat2X


Tapi yang pasti copy paste binner di bawah ni dulu yee


ni lahh MAK + AYAH yg aku SAYANG n Hormat dan extra pic termasuk en.suami n anak ehehhhehe

 
Saya sayang ibu bapa saya kerana  = walaupun sesusah mana pun keluarga saya dulu mak dan ayah tak pernah tinggalkan saya dan abaikan saya dan adik beradik yang lain.Mereka sanggup bersusah, janji anak-anak sentiasa bersama mereka. Mak akan pastikan kami membesar depan mata mereka. " AKAK SAYANG SANGAT DENGAN MAK DAN AYAH "..... ( ukhhh terharu lahh pulakk )


 

3 ulasan:

  1. tq join...nantikan pemenang tinggal 2 hari saja lg....:)

    BalasPadam
  2. tq sebab join...nantikan pemenang lg 2 hari saja lg..:)

    BalasPadam