27 September 2014

BANDUNG

Meh aku nak cite sikit pasal pi bandung hari tu .. gerak 8.30 mlm Air Asia  dan Sampai ke bandung 10.30mlm ...

TARIKH : 14.4.2014 ( 8.30MLM ) - 16.4.2014 ( 7.30 PAGI )
TEMPAT  :  BANDUNG, INDONESIA
TUJUAN  : SAJE NAK TENGOK TEMPAT ORANG


Trip aku ni kira 1 hari je lah yang boleh berjalan n bershopping... sampai malam tu terus pi cheak in kat hotel gemilang. Aku satu bilik ngan budak pompuan ni.. nama nye AYU .. :p ...  Memandangkan malam tu tak ada aktiviti so untuk memuaskan hati kecilku yang dah tak tahan nak shopping.. aku ajak ayu keluar mlm tu juga ... pi alas perut kononnya..Aku tengok bandung ni mewah dengan Pisang.. hehehheeh






















1 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam