10 Oktober 2014

BYE CHA

Hari ni ada majlis perpisahan opismate aku .. Majlis yang berjalan sederhana ni cukup meriah.. meriahnya ialah makan heheh .. makan tak berhenti oi... Sedih? memang lah sedih.. dah lama kawan dengan dia lagi pun dia ni pernah dulu rapat dengan aku .. cuma dalam 1 - 2 tahun ni dia renggang dengan group gagak hitam ( hehehe nampak ganas tak aku ni ) .. okleh .. secara persenelnya Cha ni budak dia OK.. dia tak banyak cakap.. dia lebih banyak diam dari coment.. mungkin dia mengelak dari buat dosa.. heheh .. ok lah cha.. apa yg kak zura leh ckp awak memang seorang kawan yg baik dan adik yg dengar ckp.. mungkin awak banyak sabar dengan kerenah kakak2x mu yg poyo ni ( biasalah usia dh meningkat ) .. Semoga cha bahagia di tempat baru.. jgn stress sangat .. belajar perkara baru .. cari pengalaman baru dan cari kawan baru hahhaha .. walaupun aku tak dapat bertukar tapi aku tetap buat majlis untuk budak ni :p .. sedih dihati .. tapi apa kah daya jodoh kak zura panjang lagi disini.. insyaallah nanti kak zura menyusul yee.... :p


hadiah disampaikan oleh big bos cawangan kami
hadiah personal dr big bos

Buku wajib setiap pegawai yg bertukar keluar .. ucapan terakhir dr aku untuk dik cha


kami staff celebrate di piza khas untuk dik cha

kek ni je yg kak zura mampu beli :p

bye bye chaa-- uwaaaaaaaaaaaaaa

tujuan makan banyak sebenarnya menyembunyikan kesedihan kami hahahahha   


Bye cha. good luck n all the best for u.. jgn lupa kak zura kat sini yeeeeeeeeeee...
Bila lahh giliran aku niiiiiiiii uwaaaaaaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan