23 Oktober 2014

TRIP KE KELANTAN 3

Hari kedua aku di kota bharu, kelantan. Memandangkan flight aku kul 9.55pm maka kami habiskan sisa2x waktu bersama dengan sebaik mungkin hahahah

ni lah breakfirst aku hari kedua - nasi kuning, pulut manis dan Tea Tarikh - RM4.50 ... murah kan .. sukanya aku :p

ni kedai makcik nasi kuning.. kedai dia bawah pasar siti khadijah... masakan dia ada rasa dan yg penting harga dia berbaloi :p

Aku rasa ni pic wajib ambil bila berada di pasar CK. Floor bawah dia bhg basah .. kalau korang nak tengok jenis sayur2x yg korang tak pernah tengok korang datang lah sini.. macam2x ada..

ni bhg atas CK. baju dia cantik2x siot --dulu aku pernah dtg dan aku rasa barang dkt sini terlalu mahal tapi sekarang aku pi aku rasa murah pulak .. maybe banyak sgt saingat kot tu harga dia dh murah.. murah di mata dan mulut aku tapi tidak di hati... JIMATTTTTTT uwaaaaaa... nak baju batikk sehelaiii

ni Bazar Tok Guru - tak banyak sangat pilihan dan harga dia cam mahal sikit Bagi aku  lah.. :p


yee ni lah pantai PCB yg diorang duk cite.. memandangkan mereka buat tembok dkt pantai ini .. aku rasa pandangan mata aku telah cacat .. LAUT CINA SELATAN

TUGU BATU PCB  :p

tempat lunch kami .. serius makanan ni murah dan sedap -- kedai makan ni Jalan nak ke PCB

lepas je makan kami pi kampung kraftangan..kami disambut oleh pakcik dan abg celcom :p

korang nampak tak muka budak kena paksa ambil gambar oleh aku :p .. atas tangga pun atas tangga lahh


Next

Tiada ulasan:

Catat Ulasan