17 September 2015

HIDUP HANYA PINJAMAN

Payah betul orang tak nak bagi kerjasama.. tak pelah hari ni hari ko.. one day ko pasti akan rasa apa yang aku rasa.. Bukan susah sangat pun .. jawab je apa yang aku tanya tu .. bukannya aku nak ambil tahu sangat pun .. aku pun kalau boleh tak nak ambil pot pun apa korang buat .. tapi aku asyik di push bos sayang korang .. So sekarang aku dah tersepit.. Emm ni perngorbanan yang aku kena terima.. Tak pelahh .. sabar lah wahai hati ..mungkin ada hikmah semua ni. Semua ni mengajar ko menjadi lebih kuat dan bersabar zura. Semoga ko terus bersabar lah wahai hati. Tolong jangan tunjukkan sangat muka ko yang sentap tu. Smile..

CG - Ya Allah, buka kan lah hati mereka, lembutkan lah hati mereka supaya mereka terima kehadiran aku dengan hati terbuka, dan tenangkan hati aku dengan cabaran2x yang kau berikan sesungguhnya ko lebih mengetahui apa yang terbaik untuk ku. Amin......

2 ulasan: