25 Januari 2012

BUKIT BROGA - 23.1.2012

Salam. seperti aku cakap entri sebelum ni yg aku nk uplod gambar kat bukit broga kan ..jom layan.. tapi sebelum tu aku nak cite sikit lahh... pengalaman aku naik bukit broga tu memang seronok tapi sebabkan aku dah lama tak buat keje ala-ala gila tu aku memang terasa penat sangat.. sampai kat broga tu jam 4.00 pagi kami dh mula nak mendaki. Waktu gelap beb.. Serius aku cakap agak takut .. ngan mulut aqil asyik sebut hantu .. hhehe( lepas kena marah ngan aku baru budak tu diam sikit ) aku gagah kan juga lah daki tu. Rasanya nak dekat jam 5.15 baru sampai step 1.. dan rasanya aku sampai situ je lah. Tak larat la nak naik sampai step 4. serius mau turn 15kg rasanya. Tapi aku paling suka semangat aqil.. dia masih banyak lagi tenaga naik situ. kalau diikutkan dia nak naik sampai step 4 ... tapi bila aku tak nak naik dia mula lahh buat perangai je.. ukhh aku tak peduli.. duk step 1 pun best apa hehehe... jom layan gambar

mula mendaki jam 4.00 pg.. elak dari ramai org.. ukhh .. sampat kat step 1 jam 5.15 pg .... berapa kali kita org berhenti dah 

org dah semakin ramai

cantik view dia kan... alhamdulillah.. ciptaan ALLAH S.W.T .... .. masa ni dah jam 7.00 ++ pg

pasangan org batu hahahah

ibu dan anak.. batu bersurat hehehe
ukhh semakin ramai nak mendaki lagi... sampai ke level 4

mr.zul ngan aqil ...


taniah ... sampai juga kat bukit broga

view dari step satu bukit broga

yeee dah selamat turun ... lihat lah kami ..kotor nyee

lihat la dunia.. aku dh sampai dgn selamat...

hasil kasut kami selepas turun dari mendaki

bro ni lah dok azan dari atas... Muka ganas tapi solat tak tinggal...  i like.. dia  ni lahh lelaki yg dipanggil pemimpin terbilang ... ( ... )

P/S  :  Memang seronok.. aku tak naik sampai step 4 sebab aku tak larat sangat.. aku dapat naik sampai step 1 je ..itu pun aqil nak naik. Pada korang yg masih muda dan sihat .. pi lah naik... serius memang cantik dan best

Tiada ulasan:

Catat Ulasan