25 Januari 2012

PORT DIKSON - 22.01.2012

Salam. Aku pi trip sengkat dan simple .. ke port dikson. Pada mlm tu tujuan nya nak pi makan nasi lemak kat Kampung Baru lepas tu terus buat cadangan ke port dikson. Gila la... sampai port dikson jam 3.00 pagi.. hotel semua dh penuh. akhirnya kami tido dalam keta..

sebelum nak keluar umah... sempat nak pose ngan 'adik' dia dulu.. uhh nanti ada adik betul jgn tak terjaga pulak ye aqill
Sebab pergi PD tanpa perancangan dan semua hotel dah penuh akhirnya kami buat keputusan tido dalam keta..waktu dh jam 8.30 pagi

breakfirst pagi ni... sambal dia pedas gila heehhehe

ye... saya dapat lagi barang baru... ukhh budak bertuah ni

sebab mr.zul tak bawa baju terpaksalah dia beli baju kt PD.. kononnya nak mandi tapi tak jadi.. takut hitam katanya.. 'confius aku' hehehehe

view kat PD belakang umah rehat KWSP.. malas nak pi kat teluk kemang

aqil ngan pasir

aku ngan asil art aku ... hahahaha art la sangat .. nampak sangat aku ni tak kreatif kan :p


p/s : apa-apa pun .. kami semua seronok... nanti kan besok aku ke bukit broga pulak hehhehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan