07 Januari 2012

MAKAN-MAKAN

Minggu ni aku asyik makan2x.. tapi rasanya nak uplod gambar makan sushi lah.. sebab dah lama tak makan sushi. Aku selalu makan masa tengah mengandungkan aqil dulu. semingu dekat 2-3 kali aku makan sushi. punyalah aku suka. Tapi lepas je aqil keluar aku dah tak lalu makan.. emm hari ni aku makan .. jom layan gambar kami ..



Mr.Hubby tengah memilih makanan..ukhh akhirnya aku yg order.. uweekk

Jemput minum tea dulu...

Apa nama tah set ni.. khas tuk aqil.. 1 set RM13.50 ... berbaloii lahh.. yg penting ada nasi ala2x pulut.. sebab aqil mesti nak nasi juga..
Penuh Sopan makan nampak..heheheh

Akhirnya ni lah hasilnya..... Tada.. dah habis kami makan... semuanya RM48.00... Alhamdulillah.. untuk hari tu..



6.12.2012

Lunch Time dok fikir nak makan kat mana .. Akhirnya aku buat keputusan makan kat KYROS KEBAB .. Jom .. satu kebab ni dalam RM8.++ ..


Aku pun ambil kebab macam ni.. aku makan lamb kebab dan Air Sarsi = RM8.9 + RM3.5

Hana n Eyna tengah layan ... emmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan