10 Mei 2012

MEI 2012

Assalamualaikum kpd semua yg membaca blog cekodok gebu ni.. ( ukhh ada ke pembaca? tapi tak ada pulak list prend aku ukhhukhh.. ) ok lahh pembaca2c halimunan sekalian bulan MEI ni adalah bulan Yg membuat kan aku happy .. tahu kenapa? krn tahun ni aku impian2x kcil aku semua dah jadi kenyataan ( insyaallah ) dengan IZIN-NYA.  

1. Impian tuk memilii rumah sebelum umur 30 thn dah tercapai ( bila mood aku dtg insyaallah aku akan tulis perjalann rumah kecil ku ni - proses nak beli lahh hehe )
2. Impian kecil untuk memiliki kamera - dah tercapai
3. Dan Insyaallah Bulan Mei ni genap umur aku 30 thn. dalam 30 thn ni apa yg aku dh buat? ( emmm banyak benda yg aku kena ubah lagi )

Semoga tahun ni tahun kegembiraan aku - Insyaallah - TERIMA KASIH YA ALLAH ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan