15 Mei 2012

PREPARATION KE VIETNAM

Tinggal satu hari lagi nak pi Ho Chi Minh  Vietnam. Hari ni nak siapkan semua lahh.. sebab esok balik keje dah terus nak balik mantin hantar Aqil. Lusa aku nak bertolak. Friday En.Suamiku kena pi kursus kat Teluk Batik. Ok .. aku nak bagi tahu sikit apa yg aku bawa dkt sana nanti

1. Pasport
2. Baju .. Emm memandang kan aku nak pi sana 4 hari 3 mlm  so aku bawa hanya 4 helai baju, 2 helai seluar ( utk siang ) dan mlm 1 seluar n satu baju ( kalau tak cukup beli sana je lahh heheh )
3. Air Mineral 1.5ml.. aku nak cuba seludup masuk kargo .. lepas ke tidak insyaallah nanti aku infom..
4.  Losyen / sunblock ( kat sana musim cuaca panasss )
5. Biskut Oat Cookies dan maggi cup ( 2 )  ( takut lapor  heheh )
6. Roti dan jem ( alasan sama spt di atas )
7. Kalkulator ( utk kira2x atau proses nk mintak kurang nanti )
8. Panadol... ( ialah persedian lebih awal )
9. Info2x yg telah aku tulis tentang vietnam ( lebih tepat pasal shopping di sana hahahah )
10. DUIT .... ( tak ada duit tak ada makna hahhaha )

p/s : Masa Aku tukar awal bulan MEI 2012 tu aku dpt 1 usd = rm3.06 dan  1,000000.00 dong = RM155 .  ( tapi mana info yg aku baca .. duit dong kena tukar duit usd kena tukar dan duit RM kena bawa .. di pendekkan cite org vietnam ni sapu semua duit hahahah )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan